Fifty Shades Of Grey

Halloj!

Har precis kommit hem från en dag i Gävle, jag och Pontus åkte dit vid tre tiden för att klockan sex så var bion.
Vi kom till Gävle klockan fyra så vi hade två timmar på oss att hitta stället vi skulle äta och så, men såklart så hittade vi inte stället det låg på eftersom det står fel adress på internet(!?)... och tejen jag hade pratat med om stället hann inte svara innan det var försent så det fick bli att äta på donken. Så romantiskt, or not.
Men jag och Pontus ska gå och äta på någon restaurang imorgon istället, eller nästa helg kanske. Vi får se..
När vi var och virrade runt efter den där restaurangen så gick vi förbi hemmakväll också så vi gick in dit och köpte godis till bion och.. eh ja... det blev 2kg godis vi kom ut med. Dom har ju så att det kostar 8.99kr/hg om man köper under 1kg godis, 7.99kr/hg om man köper minst 1kg godis och 6.99kr/hg om man köper minst 2kg godis. Såå det blir ju billigare i längden liksom och nu har vi godis för resten av veckan iallafall!
 
Filmen var väl ganska så bra tycker jag, men eftersom man har läst boken så blir man ju såklart lite besviken.. Dom tar med så lite och ändrar så mycket i filmen liksom. Dom som inte har läst boken fattar ju typ ingenting eftersom dom inte tar med så mycket, man måste liksom ha läst boken för att hänga med och fatta.Det är för många konversationer som har tagits bort i filmen som egentligen skulle behövas.
 
Det kommer ju komma ut två till filmer också om dom andra två böckerna och självklart så kommer jag kolla på dom, men inte på bio. Det är inte värt det. 
 
När bion var slut så var jag AKUT kissnödig! När man är gravid och sitter ett långt tag så kan det bli så att när man tillslut sätter sej upp så blir man bara jätte kissnödig även fast man inte ens var lite kissnödig när man satt ner. Eller det är så för mej iallafall... Men toan på biografen hade ju självklart hundra meters kö så jag sket i det och tänke att jag kunde kissa på tåget på vägen hem istället eftersom det säkert kommer gå snabbare.... MEN NEJ! Såklart så kommer inte tåget förens om en timme!! Då gick vi och kollade toaletterna på stationen men dom ska ju såklart inte gå att gå in på eftersom öppetiderna på toaletterna är 08:00.16:30?!?! Liksom vafan? Varör har man öppetider på toaletter? Visst om dom skulle stängts senare på kvällen, men nej. Dom vill tydligen att man ska kissa/bajsa på sej!
Jag började få jätte ont i magen pågrund av att jag gick och höll mej så jag va tvungen att sätta mej ner och vänta i 50 jävla minuter!
När tåget väl kom så leta jag upp toan på tåget, det var lite kö. Men det va typ en som skulle gå innan mej så det va lugnt liksom.. ELLER INTE! Tjejen som gick före mej låste ju in sej på toan och stannade där i 10 minuter! Hon spolade liksom efter två minuter men sen så stannade hon där inne, säkert för att slippa betala. Jag kände hur magen bara gjorde ondare och ondare och började stelna. Men efter 10 minuter så tröttnade alla som stog i kön så det var någon tjej som gick fram och banka på dörren och så kom en tjej som jobbade på tåget och banka också och så kom tjejen på toan ut. Och gissa vad hon sa... "Är ni stressade eller??"... "NÄ JAG ÄR FUCKING KISSNÖDIG OCH VILL GÅ PÅ TOAN FATTAR DU VÄL!"
 
Nu sitter jag och har fortfarande en ond och stel mage och väntar på att jag får äta igen. Man måste ju vänta med att äta något i en timme efterman har tagit en Niferex plus att man inte får ha ätit något på två timmar när man tar den. Så jädra jobbigt att inte kunna äta något på 3 timmar på grund av den där tabletten. Men jag måste ju, för både min och Melanies skull.
 
Haha, förlåt för att det här inlägget blev lite gnälligt, men jag ville berätta det.
 
Stoor skål med godis!





Ida Eriksson

50 shades of grey är något vidrigt, i böckerna våldtar han henne (enligt lag) nej är nej. Vidrigt folk tycker om detta fenomen då det prisar en skadlig och hemsk relation. Läs på lite. (Och det stavas inte mej utan mig)



URL: http://adaradesign.blogg.se/demo/


Anonym

50 shades of grey är något vidrigt, i böckerna våldtar han henne (enligt lag) nej är nej. Vidrigt folk tycker om detta fenomen då det prisar en skadlig och hemsk relation. Läs på lite. (Och det stavas inte mej utan mig)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Remember me