Today

Hejhej
Idag så gick jag upp vid halv tio och och åt frukost och sen så fixade jag mej för att sedan vänta på pappa som var hos tandläkaren.
När pappa kom hem så fixade han först lite jobb saker innan vi åkte så vi åkte hemifrån vid tolv. 
Först så åkte jag och hämtade mitt ID och bankkort hemma hos mamma för jag och pappa skulle till banken och kolla varför dom hade dragit pengar från mitt kort men först så åkte vi till jordbro för att jag skulle hämta lite bebis saker från en tjej där. Hon gav mej lite bebiskläder, babygym, baby vagga och lite mer saker. Hur gulligt som helst!
När vi hade packat in allt i bilden så åkte vi till handen för att kolla vad det va med mitt kort, det visade sej att dom hade gjort något fel så dom hade satt tillbaka pengarna igen. Men vi fixade iallafall ett nytt kort till mej så nu kommer jag ha ett vanligt visa kort istället för ett visa electron.
Sen när det va klart så gick vi till haninge centrum och så gick jag först in på In&Finn och köpte en grej till Pontus syster som hon har velat ha i ett tag men aldrig hittat i Bollnäs. Sen så gick vi till kicks för jag skulle få smink som typ tack för att jag var barnvakt. Det sög ju inne på kicks! Hade kollat på saker som jag ville ha men dom har ju inte mycket av det som finns på hemsidan i affären! Så jag köpte inget av det jag hade kollat på eftersom det inte fanns.. suck. Det tog ju hundra år för mej att hitta något också eftersom det knappt fanns nåt. Jag behövde en consealer men det fanns ingen och sen så ville jag köpa en sån där foundation sminksvamp men det glömde jag ju helt bort! Blir tokig! Vad jag köpte kan ni se i inlägget under.
Nu är jag hemma igen och väntar på mat, jag är hungrig!!
P&K♥



Ulrika Bokstad

Hej Fanny! Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig angående din blogg. Jag arbetar på ett TV-produktionsbolag och jag arbetar med ett dokumentärt program. Om det är OK med dig så maila mig gärna en mailadress eller mobilnummer till min mail: [email protected]
.
/Ulrika



URL:


Ulrika Bokstad

Hej igen Fanny, kan du kolla mitt senaste mail till dig. Ha det bra! Ulrika



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Remember me