100 dagar kvar!

Hejsan hejsan!
Som ni märkt så har jag inte bloggat dom två senaste dagarna men det är för att jag inte har kunnat sova på nätterna så jag har sovit på dagarna istället.. Det suger, men jag kan som sagt inte göra nått åt det.
Idag/natt så somna jag vid 2 vilket va skönt men jag vakna igen vid 5 och kunde inte somna om så jag har varit vaken sen dess. Kanske har halv sovit lite i typ 10 minuter, men det är ju inte som att sova. Så jag är fett seg just nu. Får hoppas på att jag somnar tidigt idag, ska försöka att sova innan 12 iallafall.
Har inte så mycket att skriva idag, vilket inte är så kontigt. Gick precis upp från badet och det är det ända jag har gjort idag förutom att ligga i sängen och hålla på med mobilen.
Nått speciellt med den här dagen är ju att nu går vi förbi 100 dagars linjen idag! Det är 100 dagar kvar till BF (beräknat förlossningsdatum), inga mer tre siffriga dagar! Hoppas att det går snabbt, för hitils så tycker jag att den här graviditeten har gått snabbt! Kan fortfarande inte fatta att jag har en dotter om förhoppningsvis 90-110 dagar. Vill inte gå över mer eftersom jag inte vill bli igångsatt. Men om det blir så, så blir det så. Bara hon kommer ut och är en frisk liten bebis så är jag super nöjd! Tror dock inte att jag kommer gå över tiden eftersom mamma har fött alla sina 6 barn typ 2-3 veckor för tidigt. 
 
Har ett önskemål till er också, kan ni snälla kommentera vad ni tycker om bloggen och om vad ni vill se här? För jag har ingen aning om vad ni tycker och vill.
 
 
 



Anonym

Det vore kul om du kunde skriva lite om hur det har gått hittills, hur och när träffade du Pontus, din och hans reaktion på graviditeten, hur föräldrsr reagerat, hur du känner inför allt, planer, lite allt möjligt :) sen kanske vad du gör om dagarna o liknande! Någon särskild kost du äter? Nåt du undviker?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Remember me