19 års fest

Hejsan hejsan folket!
Just nu så är jag på min syrras kompis 19års fest. Sitter i soffan i deras vardagsrum medans alla andra är i köket. Känner mej så sjukt otrevlig som gör det, men jag är så fruksansvärt trött! Skulle kunna lägga mej ner och sova just nu. Inatt sov jag ändå ganska bra. Jag somna vid sex på kvällen och vakna klockan fyra på natten/morgonen. Eller rättare sagt så gav jag upp... Jag vakna minst fem gånger under dom tio timmarna som jag "sov". Och sen så går det inte så snabbt att somna om då heller, det tar typ en kvart minst. Jag tror att en till anledning förutom att jag är beroende av att sova med Pontus är graviditeten. Vissa sover ju jätte dåligt under graviditeten och jag är nog tyvärr en av dom.
Just nu så vill jag bara hem och sova. Känner mej inte så trevlig som inte ens sitter med dom andra, men jag vill ju samtidigt inte sitta där inne med dom och va skit tråkig och se fett nere ut. För när jag är trött så flinar inte jag ens pytte lite, sitter typ bara och kollar ner i bordet.
Det va det jag hade att säga, skrev ett inlägg nu eftersom jag vet att jag inte kommer göra det annars om jag hade tänkt att göra det när jag kommer hem för jag kommer nog bara gå direkt upp på rummet och sova.
Jag tidigare idag.
Trötta lilla jag just nu.

P&K









NAMN
 

MAIL


URL





Remember me