Förlovad♥

Gissa vad?!
Jag och Pontus har förlovat oss! Vi förlovade oss redan på nyår egentligen men det blev massa knas med ringarna så vi har inte kunnat ha några ringar förens nu. Våra ringar kom i veckan och det här inlägget skulle inte varit uppe förens om typ 12 dagar egentligen eftersom det va då jag och Pontus skulle träffats nästa gång. MEN min älskling överraskade ju mej igår och åkte hit helt utan förvarning och alla här hemma visste tydligen om det.
Så då satt vi på oss ringarna igår och det känns så jävla bra att ha en ring på ringfingret! Även fast man vet att allting är exakt likadant som innan förutom att vi har ringar nu som symboliserar vår kärlek. Kan inte sluta att titta på ringen! Jag är så glad att jag får ha Pontus vid min sida!
Som ni ser så har vi ringar på vårt pekfinger också, det är äktenskaps ringar/löftesringar. Dom skulle vi egentligen ha som förlovningsringar först men eftersom mina fingrar är så jävla smala så fanns inte den i min storlek.
Behövde special beställa min ring eftersom ingen affär hade så liten storlek som jag behöver.
 



Anonym

Äktenskapsringar? Har ni gift er också?



URL:


Anonym

Äktenskapsringar? Har ni gift er också?



URL:


Anonym

Kan inte du göra ett inlägg hur du tänkte med barnvagn, vad du hade tänkt för någon osv??!



URL:


Anonym

Vill bara säga att din blogg är grym, mvh daglig läsare



URL:


Julias skönhetsblogg

Vilka fina ringar! :)

Svar: Tack! :)
Fanny Ståhl



URL: http://juliaaberglunds.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Remember me