Föräldrar grupp

Sitter just nu i sängen med min lilla sjukling, Pontus har feber. Han är varm som ett element, varmare till och med!
Idag har vi iallafall varit på en föräldrar grupp hos MVC. Där fick vi lära oss lite om förlossningen, profylax andning, livet efter förlossningen, amning, shaking baby syndrome och lite andra småsaker. Jag lärde mej lite, asså jag kan nog mer än vad de flesta tror för jag googlar väldigt mycket om jag undrar över något. Jag tror nog att min barnmorska tycker det är konstigt att jag inte frågar så mycket. Men det är faktiskt så att jag googlar om jag undrar över något och hittar oftast svaret då.
Jag tyckte synd om Pontus idag, han fick ju feber medan vi var där så han satt och mådde jätte dåligt i typ 3 timmar.
Men när vi kom hem så gick han och la sej så han har sovit i ett tag. Han vaknade för en timme sen och vi kom hem vid typ ett.

Jag och Pontus skulle filma frågestunds videon idag, men det går ju inte nu när han mår så dåligt. Får se om vi kan spela in i morgon eller på fredag istället.

P&K



Ida

Förlossningen kommer gå skit bra ska du se :) att föda barn har inget med åldern att göra, så du kommer klara de lika bra som en 30 åring :) när är du beräknad ? :) jag fick min son för två månader sen :) kram

Svar: Ja, det vet jag! :) Jag är faktiskt inte rädd för förlossningen, det gör det ju bara värre för en själv. Man måste ju och alla klarar av det även fast det säkert kommer kännas som om man inte ska det i vissa stunder. Jag är nog mest rädd över livet efter förlossningen. men det kommer ju också säkert gå toppen! Super söt son du har! Kram
Fanny Ståhl



URL: http://www.nouw.com/EndoPain





NAMN
 

MAIL


URL





Remember me