Room makeover!

Hejsvejs!
Idag så har jag typ inte gjort något kul alls faktiskt.. Bara påbörjat att fixa om mitt rum inför Melanies ankomst. Har tagit ut mina två hyllor och tagit in Melanies byrå in i mitt rum. Det jag behöver fixa nu är att jag ska jag fixa upp hyllor på väggen, köpa en klädställning  så att jag kan ge min brorsa min garderob, montera ner mitt stora onödiga hörndataskåp eftersom det inte används ens och så ska jag ju ta in Melanies vagga/spjälsäng och sånt när jag har fixat det. 
Längtar tills det blir klart!!
Kommer visa er hur "slut resultatet" blir sen såklart! Men jag har inga före bilder för mitt rum var helt kaos innan.
Får typ damp över att min säng är så stor! Önskar jag hade större rum för det känns som om sängen tar upp hela rummet! Har liksom en 180 säng! 
 

Pontus är fortfarande sjuk, han har feber, ont i kroppen och känner sej super svag. Tycker synd om honom..♥
 
Tänk om man kunde ha nått sånt här till lill tjejen! Guuud så gulligt!
 
 
 



Anonym

Ja fanny det skulle vara super gulligt! 😊 Men vi fixar nog så att lilla skruttan får fint.vi får åka iväg och kolla lite.så hon får lite fint i sin säng./mamma



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Remember me