Shoppat i Farsta centrum

Hejhej!

Just nu är jag påväg hem från Farsta centrum, min lillesyrra ville att jag skulle följa med henne och hennes farmor dit så jag offrade mej.
Gud vad det är varmt att gå runt och shoppa i köpcentrum! Mycket skönare på sommaren när man kan gå med lite kläder men nu har man en ganska tjock jacka som man inte orkat ta av och gå och bära på!
Melanie har fått några nya grejer igen också! Jag skulle ju egentligen köpa mjukisbyxor till mej idag men jag gjorde inte det. Det gör jag nästa helg när Pontus kommer hit. Men bilder på M's saker kommer jag lägga upp när jag kommer hem.

Är det några av mina läsare som bär två olika strumpor idag för att stödja de dom är annorlunda och har tillexempel downsyndrom?
Det gör jag iallafall!

P&K






NAMN
 

MAIL


URL





Remember me