Beställt från Nelly.com

 
Haha tog två dagar för mej att beställa det här! Har sån ångest över att "slösa" pengar på mej själv nu när jag ska få en dotter.
Men jag har inte lagt ner några pengar på saker till mej på jätte länge så nu var det dax! Sex plagg klickade jag iallafall hem som jag självklart inte kan använda förens magen är borta. 
Jag kan avslöja redan nu vad en av sakerna är. Det är klänningen jag ska ha på Melanies dop. Hittade en snygg som det var rea på så jag passade på att beställa nu så att jag har en. Hoppas den kommer passa bara. Folk skrev att den va lite liten i storleken så jag tog en storlek större än vad jag annars skulle ta. Gah, där är en till sak. Jag hatar att beställa från internet eftersom man inte vet hur plagget sitter på!
 
Tycker ni ska passa på att kika in på nelly.com för dom har just nu en vår rea med upp till 80% rabatt!



timothy

Gör en video haul snälla! *_*



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Remember me