Förlåt!

Förlåt, för att det inte blev nått inlägg igår heller! Men Pontus blev sjuk igår natt så han va hemma igår och jag ville vara med honom och ta hand om honom och så. Sen så när jag kom på att jag inte hade gjort något inlägg så var klockan halv tolv så det var lite för sent.
 
Men ni ska bara fatta hur underbart det är när någon man älskar är sjuk! Man tycker det är så hemskt när den mår så dåligt så man mår liksom dåligt själv och tycker så himla synd om personen och verkligen lider med den. Man inser liksom att man älskar den personen så sjukt mycket.
Pontus låg till exempel och sov till klockan tolv men jag var vaken vid typ tio/halv elva och att sitta och titta på honom när han sover är det bästa som finns! Han är så otroligt fin och lugn och att se när han ligger och små smaskar och små rör sej får mitt hjärta att smälta♥ Det känns så sjukt att man kan älska en person så mycket som jag älskar Pontus! Och att veta att jag säkert kommer älska våran dotter ännu mer skrämmer mej!
 
Juste, jag vill berätta en gullig grej som hände för två dagar sen.
Jag och Pontus åkte till ett buspalats med Pontus lillebror och vi lekte ju självklart med honom där. Men så hoppade jag studsmatta och Pontus var så rädd om mej och Melanie! Han ba "Ta det lugnt! Vattnet kanske går!" och så vidare och sen så satt jag mej på någon snurr grej och börja snurra på den och så kom han igen och ba "Nej Fanny! Akta Melanie!!". Haha, så gullig♥
 






NAMN
 

MAIL


URL





Remember me