Vad tycks? ;)

Har inte gjort nått inlägg här idag eftersom jag har städat mitt rum och fixat i Melanies byrå hela dagen. Asså jag har rensat lite i mina och mina syskons gamla kläder och lagt ner i hennes byrå. Hon har ju väldigt många mössor iallafall.. Mamma älskar mössor på små bebisar så det är därför. Strumpor har hon också många av fast det va lite större storlekar också så jag vet inte hur många som är små direkt. 
Gud vad jag längtar tills hon kommer!!

Igår så prövade jag att sätta min läppiercing ring på både min näsa och på andra sidan läppen. Bara för att kolla hur det såg ut liksom. Jag har velat ha en till i läppen i ett tag nu och Pontus har sagt att han tror att jag kommer passa i näspiercing, så jag ville liksom kolla hur det såg ut om jag verkligen gjorde det.
Jag tyckte om båda iallafall, Pontus också. Skulle lätt kunna ha både en till i läppen och en i näsan. Vad tycker ni?








NAMN
 

MAIL


URL





Remember me