Vilken färg är klänningen?

Som alla kanske vet så går det ju runt en klänning som är BLÅ OCH SVART som vissa ser guld och vit istället.
Jag ser den blå och svart, men hela 72% ser den som vit och guld??
Hur?
Jag har ingen aning om varför det är så men här är min förklaring till att den är blå och svart.

Jag ser klänningen ljus blå och svart. Men jag ser klänningen ljusblå bara för att det är sånt ljus i rummet och kameran dom har tagit kortet med inte är så bra. Den är ju egentligen mörkblå och svart, men ljuset gör så att den ser ljusblå ut och det svarta är inte kolsvart.

Liksom, kom igen! Ni ser väl skillnad på klänningen och färgen bakom klänningen?

Det här är en blå och svart klänning...
... Och det här är en vit och guld klänning!

Här är klänningen tagen med en bra kamera och bra ljus. Då ser man ju klart och tydligt att den är blå och svart liksom.





Malin

haha, shit.. Vad är oddsen för att jag känner tjejen i den vita och guldiga klänningen?! ^^

Svar: Haha, oj! Hoppas det är okej för henne! Tog bara den första bästa bilden på Google! X)
Fanny Ståhl



URL: http://fames.se/malinolsson/





NAMN
 

MAIL


URL





Remember me