Fira

Halloj!
Idag så firades Linus(Pontus brorsa). Men jag fick två presenter också eftersom jag fyllde år 18e juni och jag har inte vart här sen dess. Först fick jag en ben&jerry av Pontus syrra, mums. Och sen så fick jag naglar av Pontus mamma! Asså jag ska göra gelé naglar! Hon är så kul hon för i vintras så satt jag och hon och kolla i en tidning och så kom det upp en cupcake maker maskin och då sa jag "åh en sån där har jag velat ha jätte länge!" Och då hade hon gått och köpt den och så fick jag den i julklapp! Och nu så skrev jag till henne på Facebook och fråga hur mycket det kosta att göra naglar hos hon som hon kände som gör naglar och så sa jag att jag ville göra naglar och så. Och nu fick jag det i present! Hon lägger sånna saker på hjärnan liksom!

Men iallafall, det vi bakade igår serverade vi idag så då fick jag ta ett kort lite snabbt innan gästerna började ta. Så det är därför bilden inte är bra.
Men det är iallafall after eight kladdkaka och vit choklad kladdkaka. Kan skriva recept imorgon om jag orkar. 






Josefine

Vilken snäll svärmor du har! Ser riktigt gott ut :)



URL: http://hosjosefine.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Remember me