Melanie äter upp mej!

Hejhej!
Som titeln lyder, Melanie håller på att äta upp mej. Jag äter och äter, men jag går inte upp i vikt. Vill verkligen inte sluta amma, det är ju det bästa För Melanie och jag mår inte dåligt, det enda är att jag blir yr ibland och det blir svart när jag ställer mej upp. Ni vet så alla får ibland. Sen så blir det så att jag inte är sugen på mat bara för att jag tvingar i mej mer mat än vad jag vill ha. Det är sjukt jobbigt. Sen så är det jävligt jobbigt att höra att man är äckligt smal osv... Det är likadant att säga att de som är tjocka är tjocka. För dom kanske inte kan gå ner så enkelt. Men om jag ska vara helt ärlig så tror jag att de flesta faktiskt kan gå ner i vikt enklare än vad jag kan gå upp i vikt... För det är omöjligt!
Tog precis ett BMI test och mitt BMI är 15,2 vilket är svårt underviktig..






Anonym

Hej Fanny! Jag tycker du ska ge Melanie ersättning oxå. Jag vet att det inte är så stor skillnad och går du ner mkt i vikt är dt ändå bäst. Det är inget dåligt om man av någon anledning inte kan amma och ger ersättning. Tänk på dig själv och variera isåfall så kommer du må bättre. Det är ingen större skillnad på bröstmjölk och ersättning. Mina syskonbarn får ersättning för syrran kan inte amma pga visa saker hon har ingen mjölk och skulle aldrig kunna.
Hoppas du tar till dig mitt tips :)
/ Amanda Olofsson (från sb)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Remember me