Tyst gnäll gubbe!!

Hejhej!
Just nu så sitter jag, P och M på bussen mot Bollnäs. Melanie sov tills vi kom fram till centralen, då vakna hon och ögonen va lika stora som körsbär!(ja det är stort för att vara bebis) och efter en stund när hon hade vaknat till lite så låg hon och flinade och va allmänt glad som hon alltid är. Jag och Pontus gick förbi espresso house och köpte varsin frappino och sen gick vi till bussen. Bussen va såklart propp full så vagnen fick knappt plats.. Sen när vi hade bökat klart med vagnen så gick vi in i bussen så var det ju propp fullt där också så vi fick be folk som satt själv på två säten att sätta sig bredvid varandra så att jag kunde sitta bredvid M. Pontus sitter bakom oss. När vi hade satt oss så började M bli gnällig så jag tog upp henne och tänkte amma henne, men på senaste tiden så har hon börjat bli hysterisk ibland när hon ska ta tutten(hon tar tag, suger i några sekunder sen släpper hon och börjar skrika och ibland blir det bättre om man ställer sej upp men det hjälpte inte den här gången) och såklart så skulle hon bli så nu på bussen. Så hon skrek och skrek. Och så ska det självklart va en gubbe som sitter framför oss som gnäller och säger "fan, måste det alltid komma barn där vi sitter?! Dom bara gnäller!!" Osv... Det va nära på att jag gav honom en höger, men jag tänker lite med min hjärna innan jag gör saker... Sen så har jag en bebis att få tyst på, men man blir ju dubbelt så stressad när folk klagar!! Men sen så fick jag reda på att den här gubben bara är allmänt grinig för när M blev tyst så fortsatte han gnälla om massa annat!! Men sen fick han mat och då blev det lite bättre, han är fortfarande grinig men inte lika. Hans fru sitter och säger till honom hela tiden.
Och förresten så sitter han och babblar hela tiden så han kan inte gnälla på M!! Nu skriker han i telefon och frun sitter och säger till honom att sluta men han lyssnar inte....
Varför finns sånna här personer egentligen? Det borde ju inte vara kul att vara sån...
M sover iallafall nu så vi får hoppas att hon sover nästan hela resan som hon gjorde förra gången vi åkte till Bollnäs.

Puss på er!






Anonym

Jäckla gubbe söt bebbis



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Remember me