Fika med barndomsvän

Hejhej!
Idag så har jag varit i handen och fikat på espressohouse med min barndomsvän Moa. Vi hade det jätte trevligt och tiden gick jättesnabbt under tiden vi var med varandra! Men vafan, espressohouse har ju bytt ut nästan alla deras frappinos mot nya så jag fick ju beslutsångest på vad jag skulle ta!! Men det fick bli en mint och choklad frappino med en blåbärs och vitchoklad muffin. Nästa gång blir det en annan muffin, den jag tog var god men inte så god jag ville att det ska vara om man säger så. Sen så hade Moa och hennes mamma köpt kläder till Melanie så dom fick jag när vi hade fikat klart. Jättefina var dom!
Sen när vi satt och fika så kom min förra danslärare fram till mej med ett leende på läpparna och fråga hur jag mådde och kolla på Melanie. Det var kul att få se henne igen! 

Jag och Moa sa iallafall att vi måste ses mer för tiden gick för fort idag! Hon är iallafall bjuden på Melanies dop så då ses vi iallafall. 








Louise

Hej Fanny!
Jag är producent för första säsongen av Unga föräldrar som visats på tv4 Play i vår. Har du sett programmet?

Vi söker nya deltagare till säsong 2 som ska börja spelas in efter sommaren. Skulle du kanske vara intresserad? Om du är det eller bara vill veta mer kan du gärna skicka ett mejl så snart du kan till [email protected]

Hoppas vi hörs!

Louise



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Remember me