Super dag!

Hejhej!
Igår så va det en super dag! Jag va med en kompis som heter Emma. Hon och jag hade aldrig träffats förut, vi hade bara skrivit på Facebook och kik och fick kontakt via en grupp som vi båda är med i på Facebook.
Jag har velat träffa henne i ett tag nu, men eftersom jag bor i Stockholm och hon i Gävle så är det ju inte så enkelt.

Men vi mötte iallafall upp varandra i stan och så gick vi till espressohouse och satte oss och prata i nån timme tills Melanie vaknade och ville ha mat. Då gick vi till gallerian för dom har ju amningsrum. Jag skulle kunnat amma ute också för jag skäms ju inte över att göra det, men det blåste så jävla mycket och jag vill inte få mjölkstockning igen.
Efter jag hade ammat så gick vi lite i gallerian, det blev att jag fick med mej tre saker hem. Men det kan jag visa senare. Efter det så gick vi bara runt i stan och letade efter någonstans att äta, men vi hittade inget så det blev ju donken.... Hehe, nyttigt. Eller inte...

Efter det så var klockan nästan halv tio så vi va tvungna att säga hejdå! :(
Emma var jätte snäll och trevlig, jag kommer verkligen vilja se henne igen sen!
Jag åkte ju hemifrån klockan två och kom hem klockan elva och Melanie var jätte snäll hela tiden! Hon sov ju för det mesta, vaknade bara två gånger för att äta och då satt/låg hon i vagnen ett tag och kollade runt innan hon somnade om.

Så ja, dagen blev jättelyckad och jag är jätteglad över att äntligen fick träffa Emma!









NAMN
 

MAIL


URL





Remember me