Halsbrännan från helvetet!

Hejhej!

Blir ingen "riktig" uppdatering idag för jag har inte sovit en sekund i natt! Har haft världens halsbränna hela natten! Det kändes som om någon hade tänt eld i bröstet och halsen på mej! Jag gick på toa flera gånger och vid klockan fem i morse så gick jag upp på toa och stanna där i en timme för att jag mådde så dåligt och försökte verkligen spy. Men eftersom jag har emetofobi så vägrar min kropp att spy eftersom innerst inne så vill jag ju inte spy. Efter att ha försökt att spy i ungefär en timme så gav jag upp, så jag gick ner och tog ett varmt bad i hopp om att det skulle bli bättre. Men det blev det ju självklart inte så jag gick upp, hämtade en påse och satt mej i soffan. Så om jag behövde spy så hade jag en påse om jag inte han till toan. 
Klockan halv sju så kom mamma upp och såklart så undrade hon varför jag var uppe så tidigt så jag berättade. Eftersom hon också har haft hemsk halsbränna under graviditet så visste hon ju hur hemskt det är så hon kollade upp vad som hjälpte mot halsbränna och det stod att mjölk och mjölk produkter kunde hjälpa så hon hämtade ett litet glas mjölk till mej. Fick tvinga i mej det eftersom det kändes som jag skulle spy ut det direkt. Men som tur var så gjorde jag inte det och mjölken hjälpte efter en stund. Inte helt, men det va ändå skönt att det värsta försvann så vid tio så gick jag upp å la mej.
Sen så vaknade jag vid ungefär fyra och nu har jag precis ätit middag och ska nog bara ta det lugnt resten av kvällen.

Hejdå! Hoppas ni har haft det bättre än jag idag!

Såhär ser jag ut när jag mår skit. Så om ni någonsin undrat så vet ni nu.

P&K



Malin W

Min fina bonus jänta <3
:)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Remember me