Första turen ut med vagnen

Igår så fick Melanie åka i vagnen för första gången. Vi gick till majbrasan och det gick hur bra som helst! Hon sov hela tiden förutom sista biten när vi var på väg hem, då blev hon gnällig eftersom hon var hungrig. Tänk att hon redan är 7 dagar gammal, helt sjukt hur snabbt tiden går!


Idag har vi haft besök av min moster, min kusin och mosters kille och lite senare kom min pappas ex, jag räknar henne som min låssas mamma, hennes kille och hennes killes två barn.
Melanie fick jätte fina grejer. Av min moster och dom så fick vi ett par kläder, alla var "rockiga" så det var nog ett plus på Pontus sida. Sen av min låssas mamma så fick hon ett bäddset till hennes vagga, 3-setts kläder(body, byxor och mössa), 500kr och en "mitt första år" bok.
 








NAMN
 

MAIL


URL





Remember me