Svar på kommentar


Svar: Men va?! Jag trodde att hon skulle sova så här mycket resten av hennes liv! Blev lite orolig på hur det skulle gå för henne i skolan när hon sover hela tiden!

Nä det var inte det jag mena med att hon ska fortsätta vara så duktig som hon är. Hon blir mer och mer vaken för varje dag och det vet jag att dom blir och har alltid vetat det eftersom jag har fyra små syskon. Det jag mena var att jag hoppas på att hon fortsätter att sova lika bra på natten. Hon sover hela nätter, hon vaknar när hon är hungrig och somnar om vid tutten.
Och ja, jag bröt ihop i söndags när Pontus åkte, såklart det är jobbigt! Men jag har ju aldrig sagt att jag inte klarar att ta hand om Melanie för det.
Jag vet exakt vad jag har gett mej in på och jag tar mitt ansvar. 
Alla barnmorskor vi hade på sjukhuset, kuratorn jag prata med på sjukhuset och hon från BVC sa att vi tar hand om Melanie super bra och att vi tar hand om henne lika bra som en 30 åring tar hand om sitt barn. Dom är inte ett dugg oroliga över Melanie eftersom dom har sett hur bra jag och Pontus tar hand om henne. 
Har du det? NEJ! Så sluta hitta på massa skit!



Nouw.se/linneakienbacher

You go girl 😍😍



URL:


Jonna

Att folk ens orkar bry sig om andra! Du är världens bästa mamma <3



URL: http://norinjonna.blogg.se


Annie

Såklart personen är anonym, äckliga jävla kräk. Du är grym.



URL:


Anonym

Jag är 27 år och har precis fått mitt första barn. Det är ju jättejobbigt ibland och inte alls vad jag väntat mig, men för det så ska ingen komma och ta ifrån mig rätten att skaffa barn. Bara för att du är ung och har en blogg ska inte du heller behöva stå ut med sådant. Stora kramar från en aprilmamma 2015.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Remember me