Barnparadiset.se


Hejhej!
Nu hade jag tänkt att tipsa er om en jätte bra sida med massa fina saker till bebisar och barn! Men en sak som jag fastna för extra mycket är deras själsängs tillbehör! Dom har verkligen super fina sängkläder till spjälsängen! Och vet ni vad det bästa är? Det är inte lika dyrt som de flesta andra affärer! Det finns super fina sängkläder, just nu finns det ett par sängkläder(påslakan&örngott) för bara 125kr!! Det är ju många som kostar runt 400-500kr så jag tycker att det finns mycket finare och billigare på barnparadiset! Dom har också massa paket där det är allt till spjälsäng som tex bäddset, spjälskydd, täcke, kudde och massa mer för ett pra pris! Det finns både "tjejiga", "killiga" och neutrala sängkläder, så ni som inte vet kön på eran bebis har stort utbud att kolla efter här!
Och jag som vill ha en sänghimmel till Melanies säng har tänkt att köpa det på den här sidan! Är helt kär i alla som finns! (Blir väl en julklapp till Melanie kanske) 
Juste, sen så fanns det super fina filtar där man kan skriva in barnets namn, födelsedatum, vikt och tid! Sån vill jag också ha till Melanie! Och så hade dom vattentäta underlakan som jag också vill ha super mycket! Så om jag kommer beställa där så kommer ju jag vara pank eftersom jag skulle köpt så mycket kan jag ju säga...
 
 
 
 
Just idag så har barnparadiset 10% rea på allt i deras sortiment också om du anger koden NY10 i kassan så passa på!
 
 
 
 








NAMN
 

MAIL


URL





Remember me