Virrhönor

Hejhej!
Jag har ju gått och trott att jag skulle till barnmorskan idag men så var det ju inte! Har ju alltid haft mina bm besök på tisdagar eftersom det är på tisdagar jag "byter vecka" om ni fattar vad jag menar. Men sen så kom jag ju på att förra bm tiden jag hade var på en onsdag eftersom det var påsk den veckan så det fanns bara tid på onsdagen. Så då blev det så att vi bokade tid till en onsdag igen nu. Haha det var tur att jag kom på det så att jag och mamma inte åkte dit i onödan!

Men vi åkte och handlade mat till ikväll iallafall så att jag får gå ut och gå mer. Visst att jag kan göra det när som helst, men det är så jädra tråkigt att gå ut ensam!
I affären så virrade jag och mamma runt jätte mycket för vi hittade inget typ! Gick runt hela affären men hittade inget ströbröd! Men det låg tydligen vid knäckebröden(?).
Sen när jag äntligen var i en affär som inte är lika kass som våran Konsum så passade jag på att köpa in lite mer blöjor. Två st 88-pack blöjor i storlek 2. Vi har ju redan några i storlek 1 hemma och så har Pontus också som han tar med sej när han åker hit nästa gång. Fasar jag vet inte om dom är i storlek 1 eller 2. Sen så köpte jag bindor också när jag väl var och handlade så att det finns hemma.

Sen när vi kom hem så fikade jag, mamma och min syster på baksidan och där är det typ tusen grader även fast väder appen säger att den bara är 12... 

Sen så har jag inte gjort något mer idag faktiskt.
Jag hittade värsta konstiga märken på mitt ben när jag var på toa nyss som jag inte har en aning om vad det är för något! Det känns ingenting, det är bara märken?? 

Någon som vet vad det är?









NAMN
 

MAIL


URL





Remember me