Gröna Lund

Hej hej!

Idag så är jag och Pontus på grönan och firar våran 2 års dag! Mamma passar Melanie, min snälla lilla mamma! Hon fick följa med på thai festival i Tyresö istället, så hon har det nog mysigt också. Man saknar Melanie suuuuper mycket dock. Speciellt när man ser massa bebisar här! Men när man är förälder så måste man få ha lite egen tid också.
Det är mysigt att bara vara Pontus och jag ändå och jag njuter av tiden vi har ensam här. Även fast man saknar lill fisen!


Kolla vilka fina skal jag och Pontus köpte!



Anonym

Hej kan inte du köra en bilbomb med dig o Pontus? Typ från första bilden till den senast bilden.. vore kul att se hur ni utvecklats och så



URL:


Göteborgsmamman

Åh, vilken härlig blogg!
Kika gärna in på min mammablogg för massor av inspiration inom alla områden :)
Kram!



URL: http://nouw.com/goteborgsmamman


Göteborgsmamman

Åh, vilken härlig blogg!
Kika gärna in på min mammablogg för massor av inspiration inom alla områden :)
Kram!



URL: http://nouw.com/goteborgsmamman





NAMN
 

MAIL


URL





Remember me