Skräpmat och dålig sömn

Halloj!
Just nu så sitter jag på bussen på väg hem till Stockholm. Pontus och Melanie är ju också med såklart. Vi kommer fram klockan 14:45 och då ska vi till donken och ta dagens erbjudande som dom har på deras app. Det påminner mej om att jag och Pontus har ätit skräpmat två dagar i rad, och nu blir det tre... Usch. Igår blev det max och i förrgår så åt jag kebab och Pontus åt pizza. Får ont i magen bara av att tänka på det. Men jag har ju iallafall turen att jag inte går upp i vikt.

En annan sak jag kom och tänka på är att Melanie har vaknat tidigt på mornarna dom senaste dagarna. Hon vaknar vid ungefär 6-7 tiden och då ligger jag i sängen med henne till 9-10. Då får Pontus gå upp med henne så att jag får sova i cirka två timmar till för då brukar M bli hungrig igen. MEN, idag när jag behövde gå upp vid nio så sov ju Melanie såklart längre! Vi väckte henne vid halv elva, men hon kunde säkert sovit i en timme till om hon fick. 
Hon sover inte så mycket på dagarna heller, igår sov hon sammanlagt en timme, max en och en halv!





Rebecca

Hejj Fanny! Fin blogg :) Vad heter du på snap om du har ;) ha det bra!!

Svar: Jag heter fannystahl1818 på snap! :)
Fanny Ståhl



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Remember me