Pappa

Hej hej!
Är just nu hemma hos pappa för första gången på jätte länge, typ 2 månader tror jag. Just nu så sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, idag blir det hamburgare! Inte hemmagjorda, vilket är lite tråkigt. Det är ju så enkelt att göra! När jag flyttar hemifrån så ska jag försöka göra så mycket hemma gjort som möjligt iallafall, jag gillar inte färdig köpta grejer så mycket.
Pontus sover fortfarande också.. så jag väntar på att han ska vakna så att jag kan ringa honom på skype. Saknar honom så fruktansvärt mycket! Speciellt på kvällarna. Älskar våra kvällar tillsammans. Att kunna krypa upp i hans knä är det bästa som finns och även fast han kanske spelar så brukar han mysa med mej också samtidigt. Det är inte många killar som skulle gjort det.
 
 
 



Anonym

Har du instagram? Vad heter du isåfall? :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Remember me