Trött!

Hej hej!
Sitter här och är trött som fan som vanligt... vill sova men då kommer jag bara vakna vid typ tolv och inte kunna somna om.. Måste hålla mej vaken, fast jag är typ rädd över att jag håller mej vaken nu å så blir jag "pigg" när jag vill sova och kan inte sova. Det brukar hända så nämligen... 
 
Igår så somna jag vid typ åtta-nio tiden och vakna några gånger men när jag vakna vid tolv så kunde jag inte somna om nå mer så jag har varit vaken sen dess.
Vid klockan 11 imorse så kom pappa in och sa att han hade gjort frukost till mej och när jag kom ner så hade han värmt små baguetter med skinka, tomat, svartpeppar och salt till (favorit pålägg!) och till det så hade han gjort nypressad apelsinjuice och varm choklad♥ Super gott!
Efter det så gick jag upp på rummet och höll på med datorn och pappa kom upp och sa att vi skulle åka och fika snart, men han skulle bara göra lite saker först. Vi åkte vid ungefär halv två till ett ställe som heter Malmens, fikat va väl helt okej. Tog en kärleksmums och en mer till och om jag ska erkänna så kan jag göra bättre kärleksmums än den jag fick där.. Skulle hellre velat fika på espresso house, men pappa sa att han tycker det är mysigare på riktiga bagerier.så det fick bli Malmens.
När jag kom hem så kollade pappa vad det va för fel på min dator eftersom mitt hörlur uttag inte har funkat på nästan ett år, mitt HDMI uttag inte funkar och att det va helt plötsligt nått fel på laddaruttaget så det va jätte svårt att få datorn att ladda... Han kunde fixa laddaruttaget men det andra såg han inte nått fel på så det är väl nått jag får leva med tills jag får en ny dator. Jag som vill kolla film på tv.n via datorn, buhu..
Nu så har jag precis ätit, det blev kebab sallad. Det är iallafall lite nyttigare än kebab tallrik. eller?
Next up är att duscha! Får se om det gör mej lite piggare.
Den goooda frukosten.
Jag i bilen på väg till Malmens.
Pappa meckar med datorn.
Kebabsallad!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Remember me