Vad vill ni ha?

Hejhej!
Idag så var jag och handla lite behövliga saker i handen och en present till Pontus. Så frågan är... Vill ni att jag ska göra en haul video på det+ det jag beställde ifrån Nelly för typ en månad sen, en video där jag berättar om min graviditet och hur det är att vara mamma eller en video på där jag berättar om förlossningen?
Kommentera så att jag vet! :)





monica

Jag skulle vilja ha båda Videosarna :D



URL:


Anonym

Jag skulle också jättegärna vilja ha allihopa! en haulvideo,sen en när du snackar om hur din graviditet var,hur alla reagerade(allt från pontus,din familj,hans familj till era vänner) osv,och även då berätta sen om hur det är att nu vara mamma o om det var som du tänkt dig och så! Sen skulle en förlossningsberättelse i video också vara askul att kolla på:)



URL:


Anonym

Jag vill oxå ha båda



URL:


Anonymis

Både förlossningsberättelsen och hur det är nu efter att leva som mamma osv! Hur alla reagerade och vad framtida planer för er lilla familj är! Lycka till <3



URL:


Anonym

Gör allihop! Älskar dina videor! 👍😊



URL:


Lovisa @ Nouw.com/Hylses

Gör alla tre? Om du kan/vill, hade varit kul! Kramis
P.S Kolla gärna in min Youtubekanal om du/ni vill (nystartad).
Länk: https://www.youtube.com/channel/UC-7Dxohre6Srca5aU4LcyrA



URL: http://www.nouw.com/hylses





NAMN
 

MAIL


URL





Remember me