18.03.2015

Halloj!
Idag så väckte mamma mej vid tio tiden så jag gick upp och gjorde iordning mej för att vi skulle åka göra lite saker. Sen så tog ju jag så lång tid på mej att fixa mej eftersom jag var så jädra trött för jag somna inte förens vid typ halv fyra i natt så mamma blev stressad och så. Så när jag gick ner så rostade jag två mackor till mej för att äta när vi gick till tåget men när vi var på väg till tåget så sa mamma "Men Fanny, tog du inte dina mackor nu?" Nä det hade jag ju självklart glömt! Så ingen frukost till mej när man ska gå i ett köpcenter i några timmar. Jippie! Eller inte...
Sen när vi nästan var vid tåget så började jag klämma på jackfickorna och vad var det jag hade glömt då? Mobilen! Självklart! Den hade jag ju lagt på bordet när jag bredde mackorna! Ibland så funkar ju inte min gravid hjärna alls..

När vi kom till handen så var det första vi gjorde att gå in på LloydsApotek och hämta ut en Babybox där. Jag ska visa er vad som jag fick i den i ett inlägg lite senare, jag har två till att hämta ut så jag vill göra det när jag har hämtat ut dom också så att jag kan skriva om alla tre i ett inlägg! 
Sen så gick vi och kollade i lite affärer, jag längtar tills jag kan köpa kläder till mej själv igen! Det är så tråkigt att gå i klädaffärer nu när jag inte ens kan köpa något eftersom jag inte kan ha det nu. Det jag kan köpa till mej själv nu är mjukiskläder typ. Hittade ett par mjukisbyxor som jag ska köpa till förlossningen, dom ska jag köpa på fredag eller nästa gång Pontus kommer hit. 
Det jag köpte idag var våtservetter och baby olja till Melanie så att jag har det tills hon kommer, köpte inga blöjor eftersom jag har rabatt koder som jag glömde hemma. Men sen så här det vissa som säger att man inte ska köpa blöjor förens bebisen är född pga att vissa blöjor kanske inte passar alla bebisar. De flesta tar ju för givet att en nyfödd bebis kommer ha storlek 1 i blöjor när dom är nyfödda men det är vissa som måste börja med storlek 2 redan från start. Så man kanske köper flera paket blöjor i storlek 1 i onödan då. Men jag vet inte hur jag ska göra faktiskt... Vad tycker ni?
Sen så smakade jag den där nya Magnum glassen pink raspberry också, den är ju ganska lik strawberry white bara att det är vit choklad med jordgubbsglass på den gamla och ljus choklad och hallonsglass på den nya. Jag föredrar faktiskt strawberry white. Så pink raspberry är nog ingen glass jag kommer välja igen.

Men iallafall... När vi var klara i handen så åkte vi till Ica i västerhaninge för jag och min syster skulle hämta ut paket. Mitt paket var från mormor, hon har köpt några gulliga kläder och en filt till Melanie. Visar det i nästa inlägg för det var några grejer+ att M har fått en mössa av min bonus mamma också(min pappas ex).

Nu är jag hemma och det är snart mat, tacos!! 

Dagens outfit



Malin

<3 Visst var mössan gullig :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Remember me