Samma person som slänger ut onödiga kommentarer



Hur kul kan det vara att kommentera sånna här saker?! Alla sånna här onödiga kommentarer jag har fått kommer från samma IP adress... Slår vad om att h*n skulle blivit som alla på troll jägarna när dom blir busted och ba "men det var inte menat att jag skulle vara otrevlig eller hata på henne" typ. Haha ni som gör sånt här är patetiska!





Amanda

Usch så fruktansvärt onödiga och fjantiga kommentarer. Att folk inte kan stå för det dom säger och måste vara anonyma för att "uttrycka sin åsikt" är patetiskt. Tycker det är jättebra att du inte tar åt dig.



URL: http://nouw.se/nero


felicia linnet

skit i alla dumma kommentarer! Älskar att gå in och läsa din blogg! Du är extremt stark och kommer bli en toppen mamma tror jag! :)



URL:


carro

Åh arg man blir utav av bara kolla på de.. Bara för att man är ung mamma betyder inte att man är dålig mamma.
Fick min pojk när jag var 17, och nu 20 i sommar, tror många gånger man kan bli en ännu bättre mamma/pappa som ung lycka till!

Gå gärna in o läs min blogg :)
Www.nouw.com/cajjomamma



URL:


Stephanie

vissa bäbisar fixerar sig inte fören det är dags att föda. Patetiska människa som skriver så opåläst!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Remember me