Vecka 37

Idag så går vi in i vecka 37, 90,4% av graviditeten är avklarad och 27 dagar kvar tills lilla M är beräknad! Gud vad jag längtar, vill ha henne här i min famn nu! Hon kan ju ploppa ut vilken dag som helst från och med nu och det gör så att man längtar ännu mer! Jag hoppas verkligen att jag inte behöver gå över tiden. Vill att min bebis ska vara en april bebis nu ju! Tiden har börjat gå super långsamt nu och jag blir uttråkad enkelt, det är såå jobbigt! Men i övermorgon så kommer Pontus och tiden brukar gå super snabbt när jag är med honom. Så får hoppas på att det gör det nu också! Inte för att jag vill att det ska gå snabbt egentligen för jag hatar att vara utan honom, men det gör ju så att det går snabbare att vi får träffa våran lilla flicka.


Kolla vad mycket plats bebis tar i magen nu, vad jobbigt det borde va att ha det så trångt!






NAMN
 

MAIL


URL





Remember me