Sjuk

Hejhej!
 
Om ni undrar varför jag inte har bloggat så är det för att jag har varit sjuk. Eller jag är typ fortfarande sjuk kan man säga.
Förra måndagen så blev jag förkyld, den förkylningen sitter forfarande i lite, men det är inget som stör mej längre. Sen så i onsdags fick jag feber så jag låg i soffan hela dagen och orkade inte göra nån ting. Sen så i torsdags så fick jag reda på varför jag fick feber, jag hade nämligen mjölkstockning. Så på torsdags morgonen så vaknade jag med feber, ont i tutten och så spydde jag. På fredagen så var det över vilket var skönt eftersom min feber gjorde så att jag bara kunde ligga i soffan hela dagen. Men så skulle mjölkstockningen såklart komma tillbaka lördag-söndag igen! Den var borta i måndags och kom tillbaka igår igen så jag gick til VC och fick ta blodprov vilket visade att jag hade en infektion så jag fick penicillin utskrivet.
 
Så jag hoppas verkligen att ni förstår varför jag inte har varit aktiv. Har typ bara legat i soffan och inte orkat göra något annat än att amma Melanie.
 
 
 
Pussar och kramar!♥






NAMN
 

MAIL


URL





Remember me