Nya naglar!!

Idag blev det dax för nya naglar igen! Det va lite krångel med hennes uv lampa så det blev lite småfel, men det är inget jag bryr mej om nu. Jag behövde verkligen göra nya! Det är så jädra jobbigt att fastna med naglarna i håret när dom håller på och lossna!

Svart mes bling på två naglar. As snyggt tycker jag!



Anonym

Hej! Jag vet att vi inte känner varan och att du verkligen inte har någon aning om vem jag är. Jag har kollat på säsong 1 av unga föreldrar på tv 4 och längtar så sjukt mycket efter säsong 2 och när jag såg att du och Pontus blev jätte taggad ni verkar vara spännande och trevliga människor. Jag kollade vidare och såg dina videos på youtube, (Jag verkar säker jätte konstig som kollar på alla sociala medier men jag är ingen stalker lovar) jag är en tjej på 14år som bor i trollhättan jag har massa djur och ganska många syskon jag har en pojkvän på 16år han heter också Pontus. Jag tänkt att det hade varit trevligt att chatta någon gång jag är ientligen en person som tycker det är läskigt att skriva såna här grejer men tänkte att det var värt ett försök du måste inte svara om jag verkade helt skum men jag hoppas ni har det bra.



URL:


Natahlie

Hej, jag tycker du är en helt underbar ung mamma, har lagt till dig på fb och hoppas på att du kommer acceptera så jag kan få följa dig och din lilla fina familj mer! Och jag längtar till man får se er i unga föräldrar, de ska bli riktigt spännande :)



URL: http://nouw.com/Mariinos





NAMN
 

MAIL


URL





Remember me